• Wpisów:33
  • Średnio co: 67 dni
  • Ostatni wpis:6 lata temu, 21:59
  • Licznik odwiedzin:1 425 / 2288 dni
Jesteś niezalogowany. Niektóre wpisy dostępne są tylko dla znajomych.
 
`wolę nic nie mieć ,niż mieć coś na niby..
 

 
huehue ;p aleee mnie tu dawno nie było...troszkę dużo sie u mnie wydarzyło.Szpital ,kłótnie z najlepszą koleżanką i takiem .. straszie podoba sie mi mój były chłopak ... a on ma teraz nową dziewczyne .!;/

GŁUPIA BYŁAM ,ŻE Z NIM ZERWAŁAM ;<<< no ale oj tam .. już teraz nic nie zrobie ... nie pierwszy i nie ostatni ;PP
jak to leciało ?? "Mówi się trudno i żyje się dalej """<???> chyba tak xdd

DO PRZODU PATRZ ..!
pozdro luudki ;d
 

 
muuuuuuuuuuuuzyka !
 

 
Tup tup na seszyn ;D
 

 
Mhmmm <3 ;*
 

 
Shuffling loff <3 !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (5) ›
 

 
mwahahahahaha ! ;d ^^
 

 
` a w życiu najlepsze jest niszczenie facetów, zaje.biście wyluzowanych facetów, myślących że wszystko jest dla nich. - ch.uja. nic nie jest dla nich.!; D ; D ^^^

 

 
Nie wywyższaj się, bo możesz zostać poniżony..!
 

 
` Mezczyzno! Jesli myslisz, ze zaliczajac kazda dziewczyne jestes 'macho' to sie kurwa grubo mylisz ...Jestes zerem a nie 'macho' !!!!!!

 

 
`` na nic trzymanie kciuków ,gdy wszystko leci przez palce ...
 

 
`...już sam nie wiem jak to ma być ,bez Was nie mogę, a z Wami nie umiem żyć ... ♥
I ♥ Grubson ! ;*

 

 
hmm--> walczymy z alkoholizmem...pijmy więcej by inni mieli mniej ! ; PP hah !
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (2) ›
 

 
`Drin za drinem...` ;d
 

 
Każdy ma inny powód do tego aby zacząć psuć swoje życie...

Szlugi i Ty !

wiem,że nie lubisz tego zapachu z moich ust ;/
 

 
druga połówka .? ee tamm ...ja już sama ze sobą tworzę zajebistą całość ! ♥♥♥

jakieś takiee ..
 

 
Kocham motory ;D ♥♥♥ Kawasaki Ninja♥
 

 
nadal kocham mojego stuntera ,D. ♥♥♥♥


♥ STUNT !! ;**
 

 
`.. Chodziła na skate park tylko po to , zeby na niego popatrzeć . Popatrzeć jak z taką iskierką w oczach jeździ na desce . Tylko w nim widziała , że kocha to co robi . Deska była dla niego ucieczką od problemów . Mimo tego że łączyło ich tylko pare rozmów , przychodziła tam aby usłyszeć jego obojętne : Siema . Dla niej było to najpiękniejsze Siema jakie kiedy kolwiek słyszała . Kochała go , ale on o tym nigdy się nie dowiedział. ;*
 

 
`Kocham ludzi z kolczykiem w wardze ;**** <3
 

 
`wtedy liczyło się tylko uczucie wspólnej wartości ..;***
 

 
`...miłość po prostu jest. Bez definicji. Kochaj i nie żądaj zbyt wiele. Po prostu kochaj. ;*
 

 
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

  • awatar .forever alone.: fajna nutka blog tez jest niezły zaraz dodam go do obserwowanych ale licze na wzajemnośc
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (1) ›
 

 
♥Kocham ją !♥
  • awatar `toFFy: @Żelkaaa :): ja też ;) są hmm.. `bombowe` ;) ;d ;****
  • awatar Gość: hahah :D:D uwielbiam te nasze miny , ak robimy zdjęcia xdd kocham ;******
  • awatar `toFFy: @Ciiamciiaramciia: takie pojeby xD ;pp
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 

`Jeśli się opamiętasz i zrozumiesz komu naprawdę na Tobie zależy, jej już nie będzie.
Dodaj komentarz ›/ Pokaż wszystkie (3) ›
 

 
- co się z Tobą dzieje?
- kocham Go, mamo.♥

 

 


`Normalna to rzecz, bo już wiesz co to znaczy kochać i być kochana <333